و اینجوری شد که... (۲)

بعد از یک غیبت طولانی ..سلام.مامانایی که جوجه هاشون رو از پوشک گرفتن میدونن که این کار عجب پروسه سختیه. به هر حال ما اومدیم. حالا بقیه عکس ها... .  

 

 

آتیلا توی 7 ماهگی به خاطر اولین دندونش یک کم لاغر شد. 

 

 

 

 

بچه 8 ماهه که به سمت کارهای خطرناک میره که معرف حضورتون هست..  

 

  

 

 

مثل اکثر 9 ماهه ها آتیلا تمام روزشو صرف متر کردن محیط خونه میکرد!!!  

 

 

 

 

گاز بگیر مادر..گاز بگیر سر صبحی سرحال شی.بگیر..بگیر..... 10 ماهگی  

 

 

 

 

 

نمیدونین چه کیفی داره وقتی میاید تو اتاق و میبینید یه نی نی ۱۱ ماهه  صندلی کامپیوترو فتح کرده و هی مونیتورو خاموش میکنه روشن میکنه خاموش میکنه روشن میکنه خاموش .........روشن ...خا.............رو.....خ ...ر .... ... .. . 

 

 

 

 

فکر میکنید این فرشته یک ساله کیه؟! درسته خود عسلشه .آتیلا

نظرات 8 + ارسال نظر
نرگس(گلاب) سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ http://hoz-khaane.blogsky.com

سلام خاله. خسته نباشی. می دونم خیلی برات سخته چون تا حالا هر وقت اراده می‌کردی، همون جا، جیش می‌کردی. حالا مامان خانوم هی می‌گه: اینجا که من می‌گم جیش کن. روزگار بدی شده. دردت رو می‌فهمم. خودم کشیدم.

سمیرا مامان شاینا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام خاله آزاده خوبی ؟آتیلا جون خوبه ؟وای که چه عکسهایی از این شیطون گذاشتی؟
رلاستی به کجاهای پروسه رسیدییییییییییییییی؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.nozhazarabadi.blogfa.com/

سلام توپولو !!!!!!!!
بلاخره مامان تنبلت آپ شد
واسمون بنویس از تجربیاتت خاله آزاده ....
کچل ما رو هم بوس کن ...

نغمه شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام به مامان آتیلا خپله. از طرف من و عمو بیژن یه گاز ازش بگیر و حسابی ببوسش تا دست خودمون بهش برسه .
کلفت جون رو می بوسم و مامانش رو
خاله نغمه

سلام.گاز بی گاز.هرکی گاز می خواد خودش بیاد قزوین گازش بگیره.من فقط سهم خودم رو میگیرم.ولی شما و مانیر واز راه دور میبوسم.

نوژا و وحیده شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.nozhazarabadi.blogfa.com/

سسسسسسسسسسسسسلام خاله!!!!!!!!
مثل فرشته ها شدی توپلی من .
به مامانت بگو از طرف من!! تو بوس کنه ...

[ بدون نام ] شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام
من آدرس وبلاگت رو در میل باکسم داشتم الان که کاملا بی‌حوصله بودم و داشتم میلهام رو چک می‌کردم دوباره رسیدم به میل شما که آدرس رو داده بودی.گفتم یکسری بزنم شاید سرکار آزاده تنبل کارهایی کرده باشید که بسی مشعوف شدم از این همه عکس و واقعا کمی از بی حوصلگی‌ام با دیدن عکسهای آتیلا جان برطرف شد. و یادم افتاد که چه بی خبریم ازهم.
بازهم بهتون سرمیزنم و منتظر عکسهای نازش هستم مخصوصا عکسهای آتلیه اش خیلی مامانه.می‌بوسمتون و در پناه خدا.

تنهاعشق(فریده) سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ق.ظ http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام
ممنون از نظر زیباتون
دختر بامزه ای دارید خدا براتون نگهش داره.
لینک شدید.

مانا و مانیا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ http://naniya.blogfa.com

سلام
عکسها خیلی ناز بودن و سوژه عکسها خیلی نازتر.
دست عکاس و سوژه درد نکنه.
عکس آخریه واقعا یه فرشته یه ساله رو به تصویر کشیده.
یه عالمه بوس واسه این فرشته کوچولو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد