مهد کودک

 

 

 

سلام.اسم مهد کودک شما رو یاد چی میندازه؟ 

یک محیط شاد و بچه گونه ؟ 

یک محیط پر از بازی و نشاط؟ 

یک محیط بدون استرس ؟ 

یا یک محیط جذاب برای همه بچه ها؟ 

یا... 

حدس شما درسته.شاید یک مهد کودک تمامی خصوصیات بالا رو دارا باشه و شاید حتی خیلی محاسن دیگه که من فراموش کردم بهشون اشاره کنم.ولی تا به حال فکرشو کردید که مدیریت چنین مجموعه ای به چه صورته و آیا چنین جایی اصلا مدیریت لازم داره یا نه؟ 

من هم تا زمانیکه با آتیلا به مهد نرفته بودم تصور میکردم که یکجایی که فقط وظیفشون نگهداری از بچه هاست که دیگه مدیریتی نمیخواد.ولی بعد از دو هفته چیزهایی برام معلوم شد که حتی فکرشم نمیکردم.حالا فکر میکنم ،نه نه نه یقین دارم که مدیریت مهدکودک یکی از سخت ترین و پروظیفه ترین کارهای دنیاست. 

ولی خداییش عشق توی این کار حرف اول رو میزنه.چقدر باید عاشق بچه ها باشی؟عاشق بچه ای که از خودت نیست؟عاشق بچه ای که ممکنه 3 ماه تمام فقط گریه کنه و شما با صبوری تمام براش وقت بذاری تا بالاخره جذب مهد بشه؟ 

وقتی مدیر عاشق کارش بود مربی هم عاشق میشه.مربی هم با صبوری تمام بدقلقی های بچه تو تحمل میکنه تا بشه یک بچه مستقل که آدم از دیدنش کیف میکنه. 

الان برای من همون روزه .که وقتی آتیلا از مهد میاد و با خوشحالی وقایع روز رو برام تعریف میکنه قند توی دلم اب میشه و میگم  :

  • زری جون ،مربی مهربون خسته نباشی که اگه پسر من به اینجا رسید با زحمتای شما بود. 
  • نرگس جون،ایران جون و مریم جون.شما مدیرهای خوبی توی مهد شاپرک بودید که یک چنین مربی هایی با شما همکاری میکنن.خسته نباشید. 

اینم چند تا عکس از تولد پرهام خاله پسر عزیز آتیلا توی مهد کودک  

 

 

 

اولش بچه ام آروم بود... 

 

 

   

 

 

تا اینکه صدای موزیک رو شنید  

  

 

  

 

 اونایی که ویبره میزنن همونایی هستن که از شنیدن موزیک به وجد اومدن ...

 

  

 

 

 

... به وجد اومدن ... 

 

 

 

 

 

این آقا خوشگله که معرف حضورتون هست! 

 

 

 

 

  

و در آخر 

پرهام جون تولدت مبارک

نظرات 13 + ارسال نظر
morteza دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ http://farzandan.blogfa.com/


سلام

وبلاگ قشنگ? دار? به منم سربزن و



_________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

منتظرتم

نرگس دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://hoz-khaane.blogsky.com

کاملاً درسته. این کار واقعاً عشق می‌خواد. اعتراف می‌کنم که من همهء بچه‌ها رو یکسان دوست ندارم؛ بعضی‌ها رو کمتر بعضی‌ها رو بیشتر. مربی یا معلم ِبچه‌ها بودن، کار هرکسی نیست.

سلام خاله نرگس.
من از وقتی که بچه دار شدم همه بچه ها رو به یک اندازه دوست دارم و از گریه هر بچه ای گریه ام میگیره.ولی احساس یک مربی فراتر از اینهاست.
انشاا... این احساس منو خودتم یک روزی تجربه میکنی.

مانا و مانیا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ http://naniya.blogfa.com

سلام
اینجوری که شما تعریف کردین ما هم باید کم کم دنبال یه مهد درست و حسابی بگردیم و اندکی مامانی رو خوشحال کنیم.
عکسها قشنگن مخصوصا اون عکس ویبرهه که خیلی هنریه.
یه خسته نباشی هم واسه این آتیلای جیگل واسه حرکات موزون همراه با موزیکش.

سلام.با وجود شما دوتا وروجک مامان چه جوری یه نفس راحت میکشه؟مهد کودک اینقدر خوبه.هم برای شما و هم برای مامانتون.

پریا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://parha1388.mihanblog.com/

سلام آزاده جون

وای چه عکس های نانازی خیلی بهت غبطه میخورم که آتیلا رو میزاری مهد من هم دلم می خواد پرهام رو مهد بزارم تا یه خورده در طول روز استراحت کنم از دست شیطونیاش یه چند ساعتی راحت باشم ولی راستش هنوز سنش کمه واسه مهد می ترسم اونجا بهش خوب نرسند و اینکه فعلا نمی تونه صحبت کنه که بگه اونجا چطور باهاش رفتار میشه آخه هنوز 8 ماهشه ولی وقتی به سن آتیلا جون رسید میزارمش مهد .

راستی مرسی واسه شماره تلفن این شماره همون روستاست ؟ یا جایی دیگه ؟

آرزو سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.iliya87.blogsky.com

تبریک .تبریک . تبریک . .
تبریک به خاله آزاده که تونست توی این مرحله از پسر داری هم سربلند بیرون بیاد و آتیلای زبل رو عاشق مهد کنه .درسته که مربی ها باید عاشق بچه ها باشند تا بتونند اونارو جذب کنند ، ولی فقط یه مادر سختکوشه که میتونه ۲ ماه بیگاری بکشه تا پسرش به مربیش اطمینان کنه و جذب مهد بشه. بابا ای ول داری تو!!!!

سلام خاله آرزو.اگه به ایول باشه که خودت بیشتر ایول داری!!!نه؟

پریا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

باز هم ممنون آزاده جون ببخش که هی مزاحمت میشم . آتیلا جیگر رو ببوس

پریا چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://parha1388.mihanblog.com/

راستی من وبلاگ پسملیتو لینک کردم .

وحیده و نوژا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ http://nozhazarabadi.blogfa.com/

اون عکسی کهآتیلا به وجد اومد رو خوب نیگا کن
یکی با دم خرگوشی داره پسرتو تور میکنه ناجور!!!!!!!!!!!!!!!!!

اتفاقاْ دیدمش .نگاهش ناجور نیست.بیشتر متعجبه.

اینترشاپ یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://vandh.blogfa.com/

اینترشاپ برترین فروشگاه نتی مادر و کودک. گویای این مطلب وجود و تنوع برترین برندهای لباس و کفش و اسباب بازی و..

نوا ( مامان آوا ) دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ق.ظ http://nafasezendegi.blogfa.com

سلام دوست خوبم...
خوشحال شدم از اینکه به وبلاگ آوا کوچولو سر زدی
ممنون برای تبریک و نظر قشنگت
ماشالله به پسر گلت معلومه حسابی هم شیطونه
خدا براتون حفظش کنه و شاد و سلامت باشید...

خاله نغمه و مانی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

ماشالله حسابی مرد شده. ایشالله دانشگاه رفتنش.
ممنون که می آی به وبلاگ ما سر می زنی
جیگر رو ببوس و یه اسفند براش دود کن. تا بعد...

لیلا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://rittta.blogsky.com

سلام عزیزم
ببخشید 2 هفته بود که تو سفر بودم اولش آذربایجان غربی و شرقی و بعد خراسان هنوز فرصت نکردم از سفر بنویسم به روی چشم بزودی آپ میکنم .
روی ماه آتیلا رو از طرف خاله لیلا ببوس .

سلام.انشاا... سلامت باشی و همیشه به گردش.
مامنتظر سفرنامه ای که حتماَ هم خواندنی هست هستیم.

نسترن چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://mosafere88man.blogfa.com

الهی ا ین پسرت خیلی ماشاله نازه ها ... مهدش کجاست منم دخترم رو می ذارم اونجا؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد